Travel & Expenses

Parkeren, lunchen met een klant, reiskosten, mobiel abonnement en vakliteratuur. Het is een kleine greep uit de kosten die medewerkers over het algemeen declareren. Excel compleet en bonnetjes bijgevoegd? Dan kan het door naar de salarisadministratie. Of liever gezegd kon. Want met de module kostendeclaratie kunnen medewerkers in enkele klikken, compleet digitaal hun onkosten declareren. En dat werkt voor iedereen prettig.

Tasper
knows
how!

Digitaal onkosten declareren?

Vraag een demo aan

Waarom de module kostendeclaraties?

Gemak en plezier. Het doorgeven van declaraties blijft voor medewerkers een ‘moetje’, maar is nu in no-time gedaan. We zouden het eerder een kleine moeite noemen. Het is simpelweg een paar klikken: foto maken van de bon, categorie kiezen, datum en bedrag aangeven en de registratie is een feit. Voor de salarisadministratie is het ook een feestje, want aanvragen zijn – eventueel na approval door een leidinggevende of HR – makkelijk te controleren en te verwerken.

Voordelen:

  • Visueel overzichtelijk
  • Enkele klikken
  • Categorisering
  • Makkelijk verwerken in de salarisadministratie

Registreren is kinderlijk eenvoudig

De module Travel & Expenses kan tweeledig worden ingezet. Enerzijds natuurlijk voor het registreren van kosten die de medewerker heeft gemaakt in het belang van werk. Anderzijds voor het registreren van zakelijk woon-werk verkeer. Door de integratie met Google maps is het berekenen van de reiskosten heel eenvoudig.

Meer weten?

Blog

“Wij doen niet aan verlof!”

Alles over loslaten, vertrouwen en vrijheid.Tasper kan zich sinds begin 2018 meten met de grote, buitenlandse bedrijven als Netflix, Google en Virgin. Hoe dit...

Lees verder

Blog

Wat doen we met de reiskosten?

Nu de meeste mensen zo’n 5 weken vanuit huis werken rijst bij veel werkgevers de vraag: wat doen we met de reiskosten? Terecht, want het is inderdaad een...

Lees verder
vraag een demo aan