Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door de browser op de harde schrijf van een computer wordt opgeslagen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen functionele cookies, analyse cookies en marketing cookies. Wij maken op onze website slechts gebruik van analyse cookies (Google Analytics). Meer informatie over hoe wij dit doen is beschreven in ons Cookie Statement.

{r.title}

Ziggo opent BenefitPlaza

HR zelfbediening voortaan met Tasper Benefit Manager. Of het nu gaat om overuren, reiskosten of extra verlofdagen, medewerkers van Ziggo regelen dit vanaf januari 2012 met Ziggo Benefit Plaza.

Benefit Plaza is de opvolger van de Benefit Shop en bevat ruimere mogelijkheden om HR-zaken zelf te regelen.

Ruud Wijnberg, manager HRM services van Ziggo: “Onze Benefit Shop is na een aantal jaren een beetje uit zijn jas aan het groeien. We wilden er steeds meer mee oplossen. Daarbij bleek het beter om de totale set aan wensen op het terrein van Employee Self Service onder te brengen in de nieuwe applicatiegeneratie van Tasper. De Benefit Manager, door ons omgedoopt tot Benefit Plaza, is een arbeidsvoorwaardenportaal waarin we alle transacties met betrekking tot overuren, mobiliteit, onkosten en flex-keuzes hebben ondergebracht. Zowel de bestaande functionaliteiten hebben een flinke opfrisbeurt gekregen en de nieuwe mogelijkheden zijn logisch ingebed in het nieuwe portaal. Een mooi samenhangend geheel dat door de testgroep als erg gebruiksvriendelijk wordt ervaren.

Jeroen Krosse, directeur Tasper: “Ziggo heeft al diverse keren bewezen een vooruitziende blik te hebben als het gaat om HR en de ondersteuning van haar medewerkers hierin. De wensen van Ziggo vielen mooi samen met onze eigen
doorontwikkeling van ons Benefit Manager platform als opvolger van de Benefit Shop. Het is onze ambitie om klanten breed te ondersteunen bij zelfbediening in arbeidsvoorwaarden, maar dan wel met de kwaliteit en het oog voor detail van
een niche-specialist. We verwachten dan ook veel van de nieuwe mogelijkheden, zeker nu de invoering van de WKR voor veel organisaties dichterbij komt.

Over Ziggo

Ziggo wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebied van informatie, communicatie en entertainment in een continu veranderende wereld. Ziggo is een landelijke aanbieder van media- en communicatiediensten. Ziggo bedient circa 3,1 miljoen huishoudens, 1,5 miljoen breedband internetklanten, 1,8 miljoen afnemers van digitale televisie en 1, 2 miljoen telefonieabonnees.

Terug naar het overzicht