Wij maken op deze website gebruik van cookies. Een cookie is een eenvoudig klein bestandje dat met pagina’s van deze website wordt meegestuurd en door de browser op de harde schrijf van een computer wordt opgeslagen. Er wordt onderscheid gemaakt tussen functionele cookies, analyse cookies en marketing cookies. Wij maken op onze website slechts gebruik van analyse cookies (Google Analytics). Meer informatie over hoe wij dit doen is beschreven in ons Cookie Statement.

Een dag uit het leven van Robin Weusthof

Klaar voor de start: af!
6.30 uur: de wekker gaat en wakker worden bestaat uit het checken van mijn agenda. Op woensdag hoef ik mijn zoon niet weg te brengen naar de gastouderopvang, waardoor ik vandaag op tijd kan beginnen. Vanochtend staat er een interne afspraak op kantoor in Deventer en een skype meeting gepland. In de middag mag ik naar Dordrecht voor een workshop met een nieuwe klant. Snel klaarmaken voor vertrek dus! Onderweg naar de auto grijp ik nog snel een boterham, zodat ik onderweg ‘rustig’ kan ontbijten. Rond 8.00 uur ben ik op kantoor. Natuurlijk heb ik altijd de mazzel dat het bonenreservoir of het water bijgevuld moet worden, maar dan heb ik daarna ook wat: een vers bakje koffie in een nog leeg kantoor. Heerlijk! 

Kennisoverdracht
Tijdens het opstarten van de dag neem ik enkele openstaande e-mails in behandeling en beantwoord deze waar nodig. Gistermiddag heb ik een overleg gehad met één van onze klanten en twee andere leveranciers.  Hiervoor zou ik enkele processen rondom de gegevensuitwisseling uitwerken en ter goedkeuring voorleggen aan de aanwezige partijen. De processen werk ik uit en verstuur ik per e-mail. 

Time flies, want het is inmiddels 9:30 uur. Tijd voor de stand-up met mijn collega van Tasper Support. Dagelijks stemmen we samen zaken af waarbij mijn kennis en advies gewenst is. Vervolgens kunnen hier dan de nodige acties op worden uitgevoerd. De basis voor dit overleg is ons Tasper ticket systeem.

Vanuit dit systeem communiceren we met al onze klanten die in beheer zijn bij Tasper Support. Een perfecte manier om op de hoogte te blijven van de zaken die er spelen bij onze klanten. Vooral ook handig dat ik hierdoor vrijwel nooit voor verrassingen kom te staan wanneer een van mijn contactpersonen belt.

 

 

Bellen met het buitenland
De skype call die later op de ochtend gepland staat is met onze contactpersonen uit India en Lissabon. We hebben een overleg over een nieuwe interface die we gezamenlijk moeten gaan opzetten voor één van onze grotere klanten. Ter voorbereiding op dit overleg, heb ik alvast wat informatie ontvangen die ik nog even doorneem. Dit doe ik in alle rust in één van onze vernieuwde ruimtes. Zo kan ik bellen, zonder dat mijn collega’s er last van hebben. Eigenlijk zijn het stilteruimtes, maar daar is met drie enthousiaste mensen geen sprake van. Na ruim een half uur bellen, presenteren en  overleggen sluiten we het gesprek af. Tijd om mijn spullen te pakken!

Nieuwe klant
Om 13:00 uur moet ik in Dordrecht zijn, dus tijd om uitgebreid te lunchen met collega’s in onze eigen bistro is er vandaag niet. Onderweg haal ik een broodje, zodat ik in elk geval niet op een lege maag hoef te presenteren. Eenmaal aangekomen in Dordrecht begroet ik de aanwezigen en sluit mijn computer aan op het scherm. The floor is mine ;-)

Op basis van de CAO en de bedrijfsregelingen heb ik een presentatie voorbereid. Deze dient als basis voor de arbeidsvoorwaardelijke discussie die ik met deze klant wil voeren. Het doel van dit overleg is het maken van gezamenlijk inrichtingskeuzes t.b.v. de implementatie van de Benefit Manager. De output van het overleg zal dienen als input voor het schrijven van de ontwerpdocumentatie. Ik ben dus heel benieuwd naar deze middag.

 

 

De ontwerpdocumenten zullen uiteindelijk van een formele sign-off worden voorzien, voordat wij als Tasper aan de slag gaan met de realisatie van de software voor deze klant. Bij dit soort overleggen is het daarom van belang dat ik de klant goed adviseer over de mogelijke oplossingen t.a.v. de regelingen die zij hanteren of hebben bedacht en daarnaast dat de gemaakte afspraken duidelijk worden vastgelegd en bevestigd.

It's a wrap!
Na ruim drie uur presenteren en overleggen kunnen we allemaal tevreden terugkijken op de middag. Ik bedank de aanwezigen voor de aandacht en de nuttige bijdrage en zij mij voor de goede voorbereiding en de heldere uitleg. Altijd fijn om de dag zo af te sluiten. Als de files ook uitblijven zou dit wel eens de boeken in kunnen gaan als hele goede dag. We gaan het zien; de lange terugreis naar het oosten kan beginnen...

Klinkt een dag als deze jou als muziek in de oren? Leuk! Wij zoeken namelijk nog steeds dé projectmanager die past bij de rest van het team en onze klanten. Meer informatie over deze functie vind je hier.

 

 

 

Benefit Manager

Modulaire softwareoplossing
voor het beheer van arbeidsvoorwaarden.

Lees meer

Benefit Shop

Benefit budget en regelingen
online beheren? De Benefit
Shop biedt overzichtelijke keuzes.

Lees meer
Tasper is kennis. Kennis is keuzevrijheid!