Benefit Shop

De Benefit Shop is het beste te vergelijken met een webwinkel waarin de arbeidsvoorwaarden, arbeidsvoorwaardelijke producten en budgetten van jouw organisatie terug te vinden zijn. Medewerkers kunnen in deze shop 24/7 keuzes maken die zij in die maand en op dat moment belangrijk vinden.

Complexe regelingen en keuzemogelijkheden kunnen op een eenvoudige manier worden aangeboden binnen de Benefit Shop. Nieuwe en bestaande benefits kun je zelf toevoegen, wijzigen of verwijderen. Daarnaast is de Benefit Shop uitermate geschikt om verschillende budgetten te ondersteunen. Bijvoorbeeld een Benefit Budget, een Duurzaam Inzetbaarheidsbudget of een Mobiliteitsbudget.

Tasper
knows
how!

Flexibel over je eigen arbeidsvoorwaarden beslissen

Vraag een demo aan

Het systeem werkt met maandcycli die naadloos aansluiten op de payroll cyclus. De actuele maandelijkse bestedingsruimte bestaat uit een of meerdere arbeidsvoorwaardelijke budgetten. De bestedingsruimte wordt op een heldere manier aan de medewerker inzichtelijk gemaakt en het is direct duidelijk welk gevolg de keuze heeft voor het bruto-nettosalaris. Daarnaast biedt het systeem ook de mogelijkheid om (een deel van) het budget te sparen of juist (een deel van) het gespaarde budget uit te laten keren. Het enige dat je medewerkers moeten doen is kijken, kiezen en bevestigen.

Wat zit er in de Benefit Shop?

Producten in alle denkbare soorten. Welke producten er in de shop komen te staan, bepaal je zelf. Zolang er maar keuzemogelijkheden zijn. Denk hierbij aan het aan- of verkopen van verlofuren, het herstellen van arbeidsvoorwaarden, het terugkopen van oude verlofrechten of het gericht sparen voor vakantietoeslag. Maar het kan ook gaan om producten waarmee medewerkers, al dan niet binnen de werkkostenregeling, fiscaal voordeel kunnen behalen. Het uitruilen van fiscale ruimte reiskosten of het declareren van een fiets bijvoorbeeld. Tot slot kunnen binnen de Benefit Shop ook verzekerbare arbeidsvoorwaarden ondergebracht worden.

Speciaal ingerichte productpagina’s binnen de Benefit Shop

Wanneer medewerkers producten willen kopen, kan dat op de speciaal ingerichte productpagina’s. Voor al deze pagina’s geldt dat de opbouw en het intuïtieve keuzeproces gelijk is: selecteer je keuze, voer deze in, voeg eventuele bewijslast toe en kies een financiering. De keuze wordt in de applicatie gecontroleerd tegen de geldende spelregels en beschikbare bestedingsruimte. Tot slot dient een keuze bevestigd te worden.

Meer informatie over de mogelijkheden

Voordelen medewerker

  • Arbeidsvoorwaarden op maat door keuzevrijheid in
    arbeidsvoorwaarden.
  • Een one-stop-shop voor alle benefits & regelingen.
  • Keuzes maken op ieder gewenst moment en elk device.
  • Direct inzicht in de bruto-netto-effecten van keuzes.
  • Zelf verantwoordelijk voor budget, beloning, fiscale gevolgen
    en lange termijn.

Voordelen werkgever

  • Flexibele arbeidsvoorwaarden dragen bij aan modern werkgeverschap
  • Meer waardering voor het arbeidsvoorwaardenpakket vanuit de medewerker.
  • Onderscheidend vermogen. Krachtig instrument bij het aantrekken en behouden van medewerkers.
  • Verhoging van de Employee Experience.
  • Slimme processen voor het ontzorgen van zowel de Hr-afdeling als de administratie.

Het systeem werkt met maandcycli die naadloos aansluiten op de payroll cyclus. De actuele maandelijkse bestedingsruimte bestaat uit een of meerdere arbeidsvoorwaardelijke budgetten. De bestedingsruimte wordt op een heldere manier aan de medewerker inzichtelijk gemaakt en het is direct duidelijk welk gevolg de keuze heeft voor het bruto-nettosalaris. Daarnaast biedt het systeem ook de mogelijkheid om (een deel van) het budget te sparen of juist (een deel van) het gespaarde budget uit te laten keren. Het enige dat je medewerkers moeten doen is kijken, kiezen en bevestigen.

Deze bedrijven gingen u voor
Randstad – Philips – Insinger Gilissen – Signify – Abbott – Aon – VodafoneZiggo – Trivire – Vattenfall

'Mijn complimenten voor de kwaliteit van oplevering'

Nadat de budgetten waren geladen heb ik Benefit Shop vrijgegeven aan de eindgebruikers. Met de aanpassingen die het mogelijk maakt om Time Trackers te gebruiken binnen de applicatie. Ik wil jullie bedanken voor de fijne samenwerking en flexibiliteit. En mijn complimenten voor de kwaliteit van oplevering. De eerste uitlevering zag er, op een paar kleine bevindingen na, eigenlijk direct al heel goed uit.
-ICT Specialist bij Randstad Groep Nederland

Relatie Benefit Manager

De Benefit Shop is toegankelijk vanuit de Benefit Manager. Dit is de basis van onze software. De volgende zaken maken hier standaard onderdeel van uit:

  • Software as a Service in een professionele SaaS-omgeving
  • AVG proof
  • Naadloze gegevensuitwisseling
  • Authenticatie via single sign on
  • Huisstijl
  • Administrator module
  • Manager module
  • Workflows & processen

Voor meer informatie hierover verwijzen wij graag naar de Benefit Manager.

Blog

“We hebben leren loslaten, maar het is veel meer dan dat”

ALLES OVER VERTROUWEN, SAMENWERKEN, HET PERSONEELSBELEID OF LIEVER GEZEGD: HET GEBREK DAARAAN.Tasper kan zich sinds begin 2018 meten met de grote,...

Lees verder

Blog

“Ik wilde iets met computers doen”

RODNEY SCHWARTZ BLIKT TERUG OP 20 ROERIGE JAREN Wanneer je 20 jaar ondernemerschap kunt afvinken is het tijd voor een goed gesprek. Dat is precies wat we...

Lees verder
vraag een demo aan